Mer om skolan

Hej, nu är jag i umeå, fög upp i onsdags.

Idag ska jag på stan och skaffa busskort, dokumentsamlare, bibliotekskort samt ett banklegg eftersom jag inte har körkort än

Känns fortfarande lite osäkert med skolan, vet ju inte så mycket, om vilken litteratur jag ska ha och sånt, hur mycket matte och annat det kommer bli.

Plus att jag fortfarande inte är med i min kår. kanske går och oroar mig i onödan.

En sak är i alla fall bra, jag har skapat mitt konto på universitetet så jag kan logga in på deras datorer och har fått en mail och så.

Adios

Kommentarer
Postat av: mamma mu

snygg layout! du har ju hållhuvetkallt diplom så du behöver inte oroa dig. det är allt som behövs. ett kallt huvud alltså. kram från the mother



2008-08-22 @ 16:32:20
Postat av: Eric

Hellu brother. inte visste jag att du hade en blogg. Den var snygg, lycka till med det. Nu sitter jag i nacka framför din gamla dator.. antar att du inte saknar den, för den stänger av sig hela tiden.. Hoppas du mår bra. Kram Moa

2008-09-08 @ 15:17:32
URL: http://sthlmumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0